Innowacyjność – system Zonifero

Jesteśmy pierwszą firmą z branży Facility Management, która wykorzystuje i promuje wśród Klientów system Zonifero. Sprawdza się on wyśmienicie w zarządzaniu personelem, procesami i biurem.

Mówiąc w uproszczeniu, za pomocą zwykłego smartfona można nadzorować lokalizację pracowników lub stopień wykonania przez nich dziennych zadań, dla poszczególnych obszarów oraz czas ich wykonania. To oczywiście tylko kilka jego zastosowań.

Poniżej opisujemy w kilku słowach funkcjonalność i zalety systemu Zonifero:

Zonifero to system zarządzania, usprawniający codzienne procesy związane z obsługą biura. Aplikacja pozwala użytkownikom na podgląd szczegółowej mapy pomieszczeń, sprawdzenie dostępności sal konferencyjnych i ich rezerwacji. Możliwość integracji z czujnikami ruchu pozwala na pozyskiwanie informacji o zajętości pomieszczeń w czasie rzeczywistym. Pracownicy i urządzenia mają określone domyślne położenie w biurze, co pozwala na łatwe wyszukiwanie osób i sprzętu w biurze. Beacony Bluetooth dostarczają użytkownikowi informacji o jego obecnym położeniu. System pozwala również na zgłaszanie problemów i sugestii do zarządcy biura oraz na wysyłanie wiadomości do konkretnych użytkowników lub grup.

W przypadku dodatkowych pytań lub chęci uzyskania bardziej szczegółowych informacji, prosimy o kontakt z naszą firmą.

 

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chcesz nawiązać współpracę?